GY.I.K.

Hogyan rendelhetek a webáruházból?

A kívánt termék(ek) kiválasztása és "Kosárba" helyezése után a "Pénztár" gombra kattintva ellenőrizheti a megrendelt termék(ek)et, valamint bejelentkezése után számlázási és szállítási adataidat.
Miután minden szükséges adatot részünkre megadott, a "Megrendelés" gombra kattintva érvényesítheti a megrendelését, amelyet webáruházunk egy automatikusan generált email-ben visszaigazol.

Hogyan fizethetek?

Megrendelés teljesítése (kifizetése) az alábbi módon történhet:
 

  1. Banki átutalás (előreutalás)

    A banki átutaláshoz szükséges információk: Számlavezető: Hajdú Takarék Takarékszövetkezet Bankszámlaszám: 60600084-11082596 Kedvezményezett neve: Zeusz Lakberendezés Közlemény: Kérjük, hogy közleményben ne felejtsd el feltünteni a rendelésed azonosításul szolgáló azonosító sorszámot, amit a megrendelés visszaigazolásakor megküldött email-ben, a "Rendelés azonosító" mellett talál. A visszaigazoló e-mail-ben szereplő végösszeg bankszámlánkra történő megérkezését követően haladéktalanul intézkedünk a termékek kiszállításáról, a számla eredeti példányát a csomag fogja tartalmazni.
     
  2. Utánvétes fizetés

    Házhoz szállításkor futárszolgálat (MPL) munkatársának készpénzben fizetendő az áru ellenértéke, a készpénzfizetési számlát a csomag mellékleteként fogja kézhez kapni. Utánvétes fizetés esetén minden esetben utánvéti díjat számítunk fel. Ez a díj az összeghatártól (15 000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás díjtalan) függően változik, amely a kiválasztott termék(ek) árához adódik a megrendelés véglegesítése során. Utánvét összeg díja: 999 Ft
     

  3. Fizetés az üzletben

    Amennyiben személyes átvételt jelölt meg, a visszaigazolásunk megérkeztétől a rendelése átvehető a feltüntetett időpontokban. (Tehát nem küldünk külön értesítést a rendelés átvételének lehetőségéről a visszaigazolást követően, hacsak nem merült fel időközben belőle készlethiány). A visszaigazoló levél megküldésén kívül csak abban az esetben vesszük fel Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelt termékből nincs készletünk és ezért csak később tudjuk a rendelést teljesíteni, vagy ha a szállítási és számlázási adatait szükséges egyeztetnünk.

 

Mikor kerül feldolgozásra egy megrendelés?

A megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik. Hétvégén, valamint ünnepnapokon a megrendelés feldolgozása, kézbesítése szünetel.

Hogyan tudom lemondani a megrendelése(i)met?

Megrendelési igényéről a rendelést követő munkanapon, délelőtt 12:00 óráig e-mailben (info@zeuszlakberendezes.hu) vagy telefonon (+36 (30) 217-8492) mondhat le. Ebben az esetben semmilyen további költség nem terheli.

Mi a teendő ha szeretnék élni az elállás jogával?

Mint fogyasztó, jogosult megrendeléséről a kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállni. A 14 munkanapos határidő a kézhezvételt követő munkanapon kezdődik. Az elállás történhet személyesen, telefonon, vagy elektronikus úton. Személyes elállás:

Telefonon: +36 (30) 217-8492 E-mailben: info@zeuszlakberendezes.hu Részletek a "Vásárlási feltételek"-ben!

Hogyan jut el hozzám a megrendelt termék?

Amennyiben szállítási módként a "Szállítás utánvétellel", és fizetési módként az "Utánvétes fizetés a futárnál" mellett dönt, úgy az Ön által megadott címre futárszolgálat (GLS) szállítja ki a megrendelt termék(ek)et, s a számlán szereplő végösszeg a futárszolgálat kollégájának személyesen, átvételkor fizetendő.

Abban az esetben ha a házhoz szállítást, valamint a banki átutalást választja, úgy a megrendelés végösszegének számlánkra való érkezését követően intézkedünk a csomag azonnali kézbesítéséről.
A webáruházunkban megrendelt termékeket jelenleg Magyarország területén szállítjuk házhoz.

Személyesen venném át az árut, hol-, és kinek kell fizetni?

Megrendelt termék(ek)et díjtalanul átveheti üzleteinkben a megrendelés során feltüntetett nyitva tartási időpontokban. Mielőtt azonban felkeresné személyesen valamelyik üzletünket, várja meg kollégánk megkeresését! Üzletünkben lehetőség van készpénzfizetésre és bankkártyával történő fizetésre. A személyes átvétellel rendelt, 5 munkanapon belül át nem vett rendeléseket előzetes értesítés nélkül töröljük.

Debreceni üzletünk
4026 Debrecen, Kálvin tér 2/a

Nyíregyházi üzletünk</strong>
4400 Nyíregyháza, Zrinyíi Ilona u. 3-5.

Telefonos elérhetőségeink</strong>
+36 (30) 217-8492

Mikor érkezik hozzám a futár?

A megrendelt termékeket a GLS munkatársai munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között szállítják ki. A hétköznap 12:00 óráig beérkezett megrendelések, az azt követő munkanapon kerülnek feldolgozásra, majd pedig kézbesítésre.

A raktárról rendelt termékek szállítási határideje a rendeléstől számított 2-5 munkanap.

Javasoljuk, hogy munkahelyére kérje a szállítást, amennyiben napközben nem tartózkodik otthon. Ha sikertelen a csomag kézbesítése, a futár a szállítási címen hagyja elérhetőségét. Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori és harmadszori lehetőség van időpontot választani a sikeres kézbesítésre.

Mit tegyek, ha a csomag nem érkezett meg?

Ha a csomag nem érkezik meg a rendeléstől számított 5 munkanapon belül, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken keresztül:
 
Ügyfélszolgálat:+36 (30) 217-8492
E-mail: info@zeuszlakberendezes.hu

 

 

Debrecen
Cím
Debrecen, Kálvin tér 2/A
Telefon
30 217 8492
Nyitva tartás
H-SZ: 9:00 - 18:00
V: Zárva
Nyíregyháza
Cím
Nyíregyháza, Zrínyi Ilona u. 3-5.
Telefon
30 217 8492
Nyitva tartás
H-P: 9:00 - 18:00
SZ: 9:00 - 13:00
V: Zárva